Warning: A non-numeric value encountered in /var/www/itnvision.dk/public_html/wp-content/themes/divi/functions.php on line 5763

Kontakt os


Kontakt os, og vi vender tilbage hurtigst muligt

Dit navn (skal udfyldes)

Virksomhedsnavn

Evt. virksomhedstype

Evt. mobilnummer

E-mail (skal udfyldes)

Hvor fandt du os?

Emne

Din besked

Når du indsender kontaktformularen behandler vi dine personlige data i henhold til vores persondataforordning.
Persondataforordningen er udarbejdet i henhold til EU´s GDPR forordning.

Læs vores persondataforordning her

Yderligere information

Addresse: Lille Borgergade 19 1. tv
9400 Nørresundby, Danmark

Telefon: 70 25 76 00

Facebook
Linkedin

Åbningstider:
Mandag til torsdag: 8:00 – 16:00
Fredag: 8:00 – 15:30

Ofte stillede spørgsmål

Hvad koster jeres løsninger?
  • Prisen afhænger af, hvilken type løsning du har behov for. Hvis du blot har behov for en af vores apps til e-conomic, skal du betale for adgang til appen og månedsabonnement. Ved nogle bestemte apps skal der også betales for det antal brugere, der benytter appen.
  • En anden mulighed er, hvis vi skal udvikle en speciel løsning tilpasset lige netop din virksomhed. Prisen på denne afhænger af, hvor stor opgaven er og hvor meget løsningen indeholder. Hvis du tænker, at denne mulighed lyder relevant for dig, så er du velkommen til at kontakte os til en uforpligtende snak.
Hvor hurtigt kan jeg komme i gang med min nye løsning?
  • Hvor hurtigt du kan komme i gang med din nye løsning, afhænger af hvilken løsning du har købt. Hvis du har købt en af vores standardløsninger, vil du højst sandsynligt kunne komme i gang inden for et døgn. Her skal der dog tages højde for, at visse eksterne løsninger skal godkendes før, du kan komme i gang, hvilket kan tage lidt længere tid.
  • Hvis du derimod har købt eller har i sinde at købe en af vore andre løsninger eller eventuelt en skræddersyet løsning, så kan det være svært at sige præcist, hvor hurtigt du kan komme i gang. Vi bestræber os altid på, at du skal kunne komme i gang hurtigst muligt.
Hvad gør jeg, hvis ingen af jeres løsninger passer til min virksomhed?
    • Hvis ingen af vores løsninger umiddelbart virker til at passe på din virksomhed og jeres situation, så fortvivl ej! Vi har nemlig stor erfaring med at lave specialløsninger, som er nøje tilpasset den enkelte virksomhed. Derfor skal du endelig ikke tøve med at tage kontakt til os, vi skal nok sammen finde den rette løsning for dig!

Hvor finder man hjælp til de forskellige løsninger og apps?
  • Hvis du skulle have problemer eller behov for vejledning til en af vores løsninger, har du flere muligheder. Den første mulighed er at gå ind under den bestemte løsning i menuen. Her vil der ligge en præsentationsvideo, der omhandler denne løsning. Hvis denne video ikke hjælper dig, kan du finde hjælpevideoer under ”support og videoer” i menuen. Hvis disse videoer ikke løser din problemstilling, så er du velkommen til at kontakte os på telefon eller mail, og så skal vi nok guide dig igennem og forsøge at løse dit problem.
Hvad nu, hvis jeg gør brug af et andet ERP-system end e-conomic?
  • Vores løsninger er udviklet specielt til e-conomic, men derfor er det ikke ensbetydende med, at vi ikke kan udvikle løsninger til andre ERP-systemer. Hvis du gør brug af et andet ERP-system end e-conomic, så er du velkommen til at kontakte os, så vi sammen kan finde frem til en løsning.
Er det nødvendigt at oprette data i både e-conomic og selve appen?
  • Al data bliver hentet i e-conomics kartoteker og bliver genbrugt i appen, såvidt det er muligt. Dette vil sige, at de fleste data bliver overført automatisk, men der kan i nogle tilfælde være behov for, at nogle data skal skrives direkte ind i appen.