Warning: A non-numeric value encountered in /var/www/itnvision.dk/public_html/wp-content/themes/divi/functions.php on line 5763
Slide 1

Slip for dårlige betalere

Har du behov for at sikre betalingerne fra dine kunder falder til tiden hver gang? Så er vores Leverandørservice app den rigtige for dig!

Image is not available
PlayPlay
PlayPause

Leverandørservice til e-conomic

Fordele ved Leverandørservice

Tegn til fordele ved LeverandørService appenFå kunder der betaler til tiden

Tegn til fordele ved LeverandørService appenPengene fra dine kunder bliver trukket automatisk

Tegn til fordele ved LeverandørService appenHjælper med at få et bedre overblik over din virksomheds økonomi

Tegn til fordele ved LeverandørService appenAppen er udviklet i samarbejde med Mastercard Payment Services

Tegn til fordele ved LeverandørService appenAutomatisk fakturaoverførsel til Mastercard Payment Services

Tegn til fordele ved LeverandørService appenAutomatisk bogføring af retursvar fra Mastercard Payment Services

Tegn til fordele ved LeverandørService appenLet afstemning til bankkonto

Tegn til fordele ved LeverandørService appenAutomatisk fremsendelse af faktura til debitor

Tegn til fordele ved LeverandørService appenAppen en integrationsløsning til både e-conomic og dinero

 

Hvordan fungere Leverandørservice?

 

Integration til e-conomic og dinero

Leverandørservice er en integrationsløsning til e-conomic og dinero, som henter din virksomheds fakturaoplysninger i e-conomic og dinero og sender dem direkte videre til Mastercard Payment Services, så de kan trække pengene fra dine kunder automatisk.

Appen har til formål at trække penge fra dine kunder, så de betaler til tiden, og dermed får du mere styr på likviditeten. Det vil sige at du fremadrettet ikke skal spilde tid på kunder, som ikke har betalt, men i stedet for kan bruge tiden på jeres kernekompetencer.

Helt konkret giver den dig et bedre overblik over din virksomheds økonomi, særligt med henblik på dine indtægter og dine kunders manglende betalinger.

Appen er udviklet i samarbejde med Mastercard Payment Services og kan findes under deres oversigt over godkendte løsninger.

 

Hvordan virker det?

Leverandørservice virker således, at når en faktura oprettes i e-conomic og dinero, så trækker appen den  automatisk over, og sender den til godkendelse hos Mastercard Payment Services og til din kunde. Når så betalingsdagen kommer, så overføres pengene til din konto og Mastercard Payment Services sender dig et retursvar om, at pengene nu er på din konto, og samtidig bogføres retursvaret automatisk for at udligne fakturaen.

Stigende betalinger

 

Sådan kommer du i gang

 

Vælg det rigtige abonnement

Leverandørservice kræver en licens i form af et éngangsbeløb på kr. 1.500. Dertil skal der vælges et abonnement, som passer til det forventet antal månedlige transaktioner.

Ved oprettelse betales der for indeværende kvartal og løbende kvartalsvis.

Der er fire abonnementer at vælge imellem, de inkluderer hhv. 50, 250 og 500 månedlige transaktioner. Skulle det ske, at det månedlige antal transaktioner bliver opbrugt, så er merprisen pr. transaktion 1 kr. Merprisen på 1 kr. beregnes automatisk og vil blive afregnet ved næste kvartalsopkrævning.

I tilfælde af et forventet forbrug på over 500 transaktioner pr. måned bedes I tage kontakt til os, så vi sammen kan lave den helt rigtige aftale.

Oprettelse af kreditornummer

Før du kan tage din Leverandørserviceaftale i brug, så er det nødvendigt for dig at oprette en aftale ved Mastercard Payment Services, således du modtager dit kreditornummer. Kreditornummeret skal vi bruge i vores opsætning så Nets ved, hvem som ønsker at trække pengene. Grunden til at du både skal have en aftale ved Mastercard Payment Services og hos os er, at du har brug for en ekstern dataleverandør til at sende dine oplysninger til og fra Nets. 

I processen med at oprette aftalen ved Mastercard Payment Services skal du derfor krydse af i feltet, at du benytter en ekstern dataleverandør. De beder dig også om at oplyse din ekstern dataleverandørs CVR-nr, hvortil du skal indtaste følgende: 31939178.

Har du spørgsmål eller brug for hjælp i processen, så skal du blot kontakte os, og så hjælper vi dig godt i gang.

 

 I gang med e-conomic og dinero

 

dinero:

For at komme i gang med dinero skal du have følgende:

• En dineroPro licens
• En Leverandørservice aftale med Mastercard Payment Services
• En itn|vision konto
Vejledning til dinero

 

e-conomic:

For at komme igang med e-conomic skal du have følgende:

• En e-conomic licens
• En Leverandørservice aftale med Mastercard Payment Services
• En itn|vision konto
Ved bestilling af e-conomic Leverandørservice, skal du logge ind
med din e-conomic licens, og tilføje itn|vision Leverandørservice.

Opret dit eget tilmeldingslink

Med LeverandørService har du mulighed for at oprette dit eget tilmeldingslink, så dine debitorer nemt kan tilmelde sig, og du automatisk kan trække pengene fra dem.

For at oprette tilmeldingslinket skal du trykke på knappen nedenfor og udskifte CVRNUMMER OG KREDITORNR i url’en med dit cvr-nummer og kreditor nr. Url’en er nu linket til jeres egen tilmeldingsblanket.

Tilmeldning før august 2020

Dette link gælder for dem, som har tilmeldt sig til Leverandørservice før august 2020.

Link: https://nordic.itnapps.eu/LS_tilmeld.aspx?cvr=CVRNUMMER&krnr=KREDITORNR

Tilmeldning efter august 2020

Har du tilmeldt dig til Leverandørservice efter august 2020, så skal du inde i itn-systemet gå under Indstillinger og vælge Leverandørservice. Her finder du dit tilmeldningslink.

 

Priser på Leverandørservice

 

NoviceAdvancedExpertEnterprise
Informationer
Antal transaktioner pr. måned50250500Over 500
Pris pr. transaktion over aftaleKr. 1Kr. 1Kr. 1Kr. 1
e-conomic
dinero
Support
E-mail support (hele døgnet)
Telefon support (8-16 man-fre)
Priser
Licens (engangsbeløb)Kr.1.500Kr.1.500Kr.1.500Kr.1.500
Månedlig AbonnementKr.175Kr.275Kr.475-
Bestil
e-conomice-conomice-conomice-conomicKontakt Os
dinerodinerodinerodineroKontakt Os

Det siger kunderne om Leverandørservice

Den er meget nem. Når alt er oprettet, så kører det hele automatisk. Jeg laver en faktura til en af vores kunder – og vupti, så kommer pengene ind på vores konto på forfaldsdagen. Derudover skal de have ros for deres altid gode service og support!

Britta Ambo

Guldbageren A/S

Denne app er en gave til bogholderiet. Når fakturen er bogført bliver pengene automatisk hævet. Det er virkelig en lettelse og nedsætter tidsforbrug til rykkerprocedurer mærkbart.

Trine Andreasen

Keratech Wheels A/S

Som daglig bruger af Appen har jeg kun ros. Den fungerer godt og integrationen med e-conomic virker perfekt. Derudover er supporten, som den skal være, altså når man har brug for det, så får man den hjælp der skal til…. Kan kun anbefale Appen til andre.

Erik Østergaard

CPH Beverage A/S

Overskueligt og forståeligt system, der har gjort vores hverdag med fakturering af mange erhvervs-abonnementer meget nemmere med automatisk træk via Leverandørservice.
itn|vision har et højt serviceniveau, med søde og hjælpsomme konsulenter, der altid er klar til at assistere. Vi har udelukkende positiv erfaring med vores samarbejde med itn|vision, og kan kun anbefale andre at tage kontakt til dem.

Susanne Bigom

Way2Pay ApS

Synes denne app er super god. Den er funktionel og dens nye design er god. Det er nemt at bruge og det hele fungerer bare. Det kan helt klart anbefales at andre virksomheder også får denne App.

Kristina Iversen

Online-Results A/S

Jeg syntes at den er fantastisk, og den virker perfekt, og er der noget som driller, så er de meget hjælpsomme og gør hvad de kan, så den app kan jeg kun anbefale.

Laila Nielsen

Hobro Olie

Andre som er interesseret i LeverandørService, har også været interesseret i:

Serienummer

serienummer

Behov for bedre overblik over dit lager ved hjælp af serienummer? Appen fortæller dig, hvilke serie-numre du har på lager, og den giver dig mulighed for at tilføje et serienummer til en faktura.

Se mere

Batchnummer

batch-til-hjemmesiden

Behov for at kontrollere batch-nummer og sidste salgsdato? Appen hjælper dig bl.a. med at spore en ordre eller hvilken leverandør den enkelte batch er modtaget fra. Appen giver total sporbarhed.

Se mere

itn|sales2go

itn_sales2go

Behov for en mobil salgsapp, som kan hjælpe dig med at optimere dit salg? Appen er udviklet til tablet og medvirker til  at give dig et bedre overblik over din virksomheds varelager.

Se mere

Kontakt itn|vision

    Dit navn (skal udfyldes)

    Virksomhedsnavn

    Evt. mobilnummer

    E-mail (skal udfyldes)

    Emne

    Din besked

    Denne side er beskyttet af reCAPTCHA og Googles
    Privatlivspolitik og
    Servicevilkår er gældende.

    Kontakt os