Fordele ved Leverandørservice
Få kunder der betaler til tiden
Pengene fra dine kunder bliver trukket automatisk
Hjælper med at få et bedre overblik over din virksomheds økonomi
Appen er udviklet i samarbejde med Mastercard Payment Services
Automatisk fakturaoverførsel til Mastercard Payment Services
Automatisk bogføring af retursvar fra Mastercard Payment Services
Let afstemning til bankkonto
Automatisk fremsendelse af faktura til debitor
Appen en integrationsløsning til både e-conomic og dinero
Hvordan fungere Leverandørservice?
Integration til e-conomic og dinero
Leverandørservice er en integrationsløsning til e-conomic og dinero, som henter din virksomheds fakturaoplysninger i e-conomic og dinero og sender dem direkte videre til Mastercard Payment Services, så de kan trække pengene fra dine kunder automatisk.
Appen har til formål at trække penge fra dine kunder, så de betaler til tiden, og dermed får du mere styr på likviditeten. Det vil sige at du fremadrettet ikke skal spilde tid på kunder, som ikke har betalt, men i stedet for kan bruge tiden på jeres kernekompetencer.
Helt konkret giver den dig et bedre overblik over din virksomheds økonomi, særligt med henblik på dine indtægter og dine kunders manglende betalinger.
Appen er udviklet i samarbejde med Mastercard Payment Services og kan findes under deres oversigt over godkendte løsninger.
Hvordan virker det?
Leverandørservice virker således, at når en faktura oprettes i e-conomic og dinero, så trækker appen den automatisk over, og sender den til godkendelse hos Mastercard Payment Services og til din kunde. Når så betalingsdagen kommer, så overføres pengene til din konto og Mastercard Payment Services sender dig et retursvar om, at pengene nu er på din konto, og samtidig bogføres retursvaret automatisk for at udligne fakturaen.
Sådan kommer du i gang
Vælg det rigtige abonnement
Leverandørservice kræver en licens i form af et éngangsbeløb på kr. 1.500. Dertil skal der vælges et abonnement, som passer til det forventet antal månedlige transaktioner.
Ved oprettelse betales der for indeværende kvartal og løbende kvartalsvis.
Der er fire abonnementer at vælge imellem, de inkluderer hhv. 50, 250 og 500 månedlige transaktioner. Skulle det ske, at det månedlige antal transaktioner bliver opbrugt, så er merprisen pr. transaktion 2,5 kr. Merprisen på 2,5 kr. beregnes automatisk og vil blive afregnet ved næste kvartalsopkrævning.
I tilfælde af et forventet forbrug på over 500 transaktioner pr. måned bedes I tage kontakt til os, så vi sammen kan lave den helt rigtige aftale.
Oprettelse af kreditornummer
Før du kan tage din Leverandørserviceaftale i brug, så er det nødvendigt for dig at oprette en aftale ved Mastercard Payment Services, således du modtager dit kreditornummer. Kreditornummeret skal vi bruge i vores opsætning så Nets ved, hvem som ønsker at trække pengene. Grunden til at du både skal have en aftale ved Mastercard Payment Services og hos os er, at du har brug for en ekstern dataleverandør til at sende dine oplysninger til og fra Nets.
I processen med at oprette aftalen ved Mastercard Payment Services skal du derfor krydse af i feltet, at du benytter en ekstern dataleverandør. De beder dig også om at oplyse din ekstern dataleverandørs CVR-nr, hvortil du skal indtaste følgende: 31939178.
Har du spørgsmål eller brug for hjælp i processen, så skal du blot kontakte os, og så hjælper vi dig godt i gang.
I gang med e-conomic og dinero
dinero:
For at komme i gang med dinero skal du have følgende:
• En dineroPro licens
• En Leverandørservice aftale med Mastercard Payment Services
• En itn|vision konto
Vejledning til dinero
e-conomic:
For at komme igang med e-conomic skal du have følgende:
• En e-conomic licens
• En Leverandørservice aftale med Mastercard Payment Services
• En itn|vision konto
Ved bestilling af e-conomic Leverandørservice, skal du logge ind
med din e-conomic licens, og tilføje itn|vision Leverandørservice.
Vælg Dit Foretrukne Abonnement
Novice | Advanced | Expert | Enterprise | |
---|---|---|---|---|
Informationer | ||||
Antal transaktioner pr. måned | 50 | 250 | 500 | Over 500 |
Pris pr. transaktion over aftale | Kr. 2,5 | Kr. 2,5 | Kr. 2,5 | Kr. 2,5 |
e-conomic | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ |
dinero | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ |
Support | ||||
E-mail support (hele døgnet) | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ |
Telefon support (8-16 man-fre) | ✔ | ✔ | ✔ | ✔ |
Priser | ||||
Licens (engangsbeløb) | Kr.1.500 | Kr.1.500 | Kr.1.500 | Kr.1.500 |
Kvartal Abonnement | Kr.750 (250,00 kr./md) | Kr.1.750 (583,33 kr./md) | Kr.1.875 (625,00 kr./md) | - |
Bestil | ||||
e-conomic | e-conomic | e-conomic | e-conomic | Kontakt Os |
dinero | dinero | dinero | dinero | Kontakt Os |
Opret dit eget tilmeldingslink
Med LeverandørService har du mulighed for at oprette dit eget tilmeldingslink, så dine debitorer nemt kan tilmelde sig, og du automatisk kan trække pengene fra dem.
For at oprette tilmeldingslinket skal du trykke på knappen nedenfor og udskifte CVRNUMMER OG KREDITORNR i url’en med dit cvr-nummer og kreditor nr. Url’en er nu linket til jeres egen tilmeldingsblanket.
Tilmeldning før august 2020
Dette link gælder for dem, som har tilmeldt sig til Leverandørservice før august 2020.
Link: https://nordic.itnapps.eu/LS_tilmeld.aspx?cvr=CVRNUMMER&krnr=KREDITORNR
Tilmeldning efter august 2020
Har du tilmeldt dig til Leverandørservice efter august 2020, så skal du inde i itn-systemet gå under Indstillinger og vælge Leverandørservice. Her finder du dit tilmeldningslink.
Det siger kunderne om Leverandørservice
Den er meget nem. Når alt er oprettet, så kører det hele automatisk. Jeg laver en faktura til en af vores kunder – og vupti, så kommer pengene ind på vores konto på forfaldsdagen. Derudover skal de have ros for deres altid gode service og support!
Britta AmboDenne app er en gave til bogholderiet. Når fakturen er bogført bliver pengene automatisk hævet. Det er virkelig en lettelse og nedsætter tidsforbrug til rykkerprocedurer mærkbart.
Trine AndreasenSom daglig bruger af Appen har jeg kun ros. Den fungerer godt og integrationen med e-conomic virker perfekt. Derudover er supporten, som den skal være, altså når man har brug for det, så får man den hjælp der skal til…. Kan kun anbefale Appen til andre.
Erik ØstergaardOverskueligt og forståeligt system, der har gjort vores hverdag med fakturering af mange erhvervs-abonnementer meget nemmere med automatisk træk via Leverandørservice.
itn|vision har et højt serviceniveau, med søde og hjælpsomme konsulenter, der altid er klar til at assistere. Vi har udelukkende positiv erfaring med vores samarbejde med itn|vision, og kan kun anbefale andre at tage kontakt til dem.
Synes denne app er super god. Den er funktionel og dens nye design er god. Det er nemt at bruge og det hele fungerer bare. Det kan helt klart anbefales at andre virksomheder også får denne App.
Kristina IversenJeg syntes at den er fantastisk, og den virker perfekt, og er der noget som driller, så er de meget hjælpsomme og gør hvad de kan, så den app kan jeg kun anbefale.
Laila NielsenAndre som er interesseret i LeverandørService, har også været interesseret i:
Serienummer
Behov for bedre overblik over dit lager ved hjælp af serienummer? Appen fortæller dig, hvilke serie-numre du har på lager, og den giver dig mulighed for at tilføje et serienummer til en faktura.
Batchnummer
Behov for at kontrollere batch-nummer og sidste salgsdato? Appen hjælper dig bl.a. med at spore en ordre eller hvilken leverandør den enkelte batch er modtaget fra. Appen giver total sporbarhed.
itn|sales2go
Behov for en mobil salgsapp, som kan hjælpe dig med at optimere dit salg? Appen er udviklet til tablet og medvirker til at give dig et bedre overblik over din virksomheds varelager.
Løsninger
Nyttige links
Følg os på